Puss på er!

Malin är lycklig i själen nu, har ingen aning om varför egentligen. Känner bara ett skönt lugn i mig, det är jag som bestämmer över mitt liv:)

Sista veckan på sista praktiken, sista VFU-uppgiften inlämnad, 2 kurser kvar sen är det slut.. då är jag färdig sjuksköterska!! Jobb ordnar sig förr eller senare.. det borde finnas jobb! Ringde till ett äldrecenter i Sthlm idag, men dom hade inget.. det löser sig. Jag känner lugnet nu..

Gick bra att träna också, löpte först 40 min i ca 4,40 fart sen körde jag benstyrka.. fyfan alltså vad svaga ben jag har :P

Nu har jag ätit middag och ska slappa framför tvn. :)

Imorgon vid den här tiden kanske jag inte är ensam i soffan.. hoppas:)



För exakt 1 år sedan.. aldrig mer brunett Malin, vad fan tänkte du där? Amalia var het iaf:)


Kommentarer
Postat av: s

är malin lycklig i själen, är sofia lycklig själen!

2010-11-16 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0