Söndag 1 advent



Det var fest igår och idag är jag trött och seg som f*&%#n..  Ska snart iväg och städa lokalen sen måste jags täda ur det sista ur min lägenhet, kul!

Sen om det finns ork ska jag även köra lite rörlighet, men det vettefan, jag tror jag stretchar i soffan idag. Ingen behöver säga nåt.

Kvällen igår var iaf hur kul som helst :) Förfesten gick snabbt.. nästan för snabbt sen blev det Alle (AllStar) där det var mkt roligt folk! Och kvällen slutade på Ersboda.. ja vi tog fel nattbuss, trafikinformatören Sofia har koll..... ;)



Jag stapplar på 19 m bakom med mina höga styltor till skor och Sofia är små less.. ;P

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAHAHA! paparazzi!! jätteroligt. ja "småless" var bara förnamnet till den griniga tjejen.. suck :P

du jobbade på bra i dina skor ;)

2010-11-29 @ 08:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0