Tisdag sista november

Sitter och väntar på att Emma ska komma och hämta upp mig, kl 10 ska vi vara på Alkohol och drogmottagningen för att intervjua en nisse där. Sen tillbaka till skolan för att skriva klart arbetet.

Ska öven förbi Kardiologen idag och träffa avd.chefen.. hoppashoppas!

Annars är ser dagen rätt lugn ut, ska ev träna, men känner mig smått förkyld så blir nog lungt, sen ikväll kör jag träning med MFF! Farfar kommer också och tar min säng.. sen vill han komma på min examensfest på Äpplet. Klart han ska få det, men risken är att han stannar hela kvällen och håller en massa tal, sen gillar han vin också, gubben.

Pappa det arslet är dödsjuk (förkyld), så det är ett helvette att heta Malin Skoog idag. Igår ville han slå ihjäl mig när jag frågade han hur mkt han hade tränat igår.. det är kul att egga upp han lite.

Sen tog han rakhyveln och skar bort en pigmentförändring som dykt upp på pannan... hur tänker man då? Den ska lix bort säger mäniskan...



Det där kan väl alla....

Kommentarer
Postat av: s

vi kan väl göra den där övningen ikväll? verkar enkel och rolig!.. :P

2010-11-30 @ 17:08:52
Postat av: Emelie

Men du är ju sjukt duktig när det gäller att söka jobb. Hur gör du? Ringer du dit först eller går du bara? Gaaah, vill veta om man får sig nått jobb NU! :P

2010-11-30 @ 18:52:24
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0