What a day!

Så där, nu ör jag hemma hos mor och far! Ska sova här, har förtillfället inte mkt att göra i min lägenhet, datorn paj, alla saker är typ borta och finns inge mat.. Så här är jag nu.. men jag hoppas hoppas på att jag fpr den där lägenheten på Teg i januari, det vore ju guld värt. Och snälla, ge mig ett jobb nu!!

Sökte faktiskt på rättpsykiatrin avd 93 i Sundsvall, det lät spännande. Kommer inte få det, för dom krver typ minst 2 års arbetslivserfarenget, men hur fan ska man få det om man nyss gått ut, nångån måste ju bli den första.

Har ikväll varit på möte med A-laget, gått igenom säsongen och så.. fyfan vad jag är taggad på att köra Nolia träningarna med dom:)
Sen hade jag öven MFF för första gången, riktigt kul, trevliga tjejer! Kommer bli en rolig försäsong det här. Två grymma lag.

Nej hörrni, nu ska Malin stoppa nåt i magen och sen sussa. Jag och Emma har tagit ledigt imorrn, eller vi ska rättare sagt jobba hemifrån. Så på mitt schema står:

- plugg
- lämna in datorn
- löpa med anna, viktoria och johanna
- städa ut lögenheten
- styrka?
- tömma lägenheten på möbler..

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0