Ynklig

Dryga dag.

Idag har jag kännt mig sådär liten och ynklig, less och irriterad och ja typ arg på allt.

Har varit på BVC hela dagen, jättekul att vara med små barn från 7 dagar - 5 år.. men ganska intensivt och jobbigt i längden, en liten kille på 3 år tyckte det var jätteroligt att pula in små knappar i munnen på sig själv och att rita på mig med bläck.. men det tyckte inte jag. haha

Sprang även långpass ute idag, 18,5km i halkan!! Jävlar vad jag svor, traktorn din sate sanda gatorna så man vågar ta sig ut utan att slå ut 19 framtänder.

Kom hem vid 19,30 till en tom lägenhet, tomt kylskåp och kläder liggandes överallt. Glömde matlådan hemma hos mamma oclså, så middagen blev fil med flingor och 2 mackor till middag. Jag vet, det är inte OK.
Det är såna här ggr man vill att nån ska pussa en på pannan och säga att man är duktig eller nåt.. men nej, jag går och lägger mig ist.

Imorrn kommer pappa hem från NY ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0