25 oktober och löning, men inte för mig..

Haha nejdu, endast studiebidrag får man.. 2500 kr och dom pengarna går till hyran som är 4128 kr = 1628 kr som dras från mitt sparkonto varje månad.. så jag har det verkligen inte gott ställt om man säger så..

Men för den delen lever jag inte som en lodis som tuggar samma tuggummi i en veckas tid eller spyr upp maten för att sedan spara till nästa måltid. Icket, jag lever för dagen och njuter av livet.. men har inga skulder eller lån för det. Icke.
Som tur är så flyttar jag hem snart och fåt spara lite pengar, sen fyller jag år och sen får jag jobb.. HOPPAS JAG :D

Idag har jag vaccinerat på förmiddagen och sen följt med en arbetsterapeut på olika uppdrag. Hängt på IKSU, träffat på fler träningskompisar, en nyinflyttad duktig häcklöpare och sen har jag lagat en gudomlig middag.. blodbröd med bacon och lingonsylt.. gött ;)

Nu ska jag fika och kura ner mig i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0