En helt ledig lugn lördag..

Sov ut till halv 10 och har endast ätit frukost, sökt lite på blocket om lägenheter om lägenheter i sthlm, har hittat en i Lidingö som jag skrivit till.. sen sökt ännu ett jobb på en ortopedimottagning i Nacka.. spännande

Annars händer inte mkt, ska snart till sysse och inhandla inför kvällen och sen springa med 3 väldigt duktiga tjejer:) blir roligt och väldigt jobbigt gissar jag på.

Nej dags att ta tag i dagen, upp och hoppa.


Marre den stjärten far till Portugal idag i 2 veckor, med Springtravel nissarna.. det innebör att han kommer att ha en bättre grundfärg än mig i Thailand och att han tjuvtränat och ätit god mat i 2 v.. medans jag kommer att hålla till i ett svinkallt Sverige och i sävar dessutom................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0