Ett dygn har alldeles för lite timmar..

Nu skulle ajg helst behöva sitta uppe några timmar till och läsa på om hypertoni och astma för att kunna komma igång med mitt arbete. Men så fort man börjar komma in i det litegrann så är klockan plötsligt lunchtid, middagstid eller nattetid.. förbannat"?

Gick bra att springa idag, känner mig faktiskt i bra form. Imorrn blire lugnt igen.. Är spm sagt i Sävar mellan 8-18 och vaccinerar folk mot influensan. Ska man kanske ta en själv också?

Jag fick besked ikväll om att Mariehem vill fortsätta ha mig som deras fystränare nästa år :D Vad glad jag blir, klart jag vill så länge jag är hemma här i Umeå. Men hur länge det blir vågar jag inte säga:) Längtar redan till löppassen på Nolia ;) eller utomhus i halkan och minus 19 grader............

Nu ska Malin natta.. natiinatti gott folk"

Jag älskar såna här dagar när man i princip inte hinner andas utan bara kör på.. då känns det som man har gjort nåt vettigt av dagen och verkligen utnyttjat den fullt. Så idag har jag hållit ett bra tempo, bra Malin. Inte så skonsamt i längden men snart äre helg;)

Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0