Finns det inget piller mot dåligt humör?!

Ge dig Malin! Jag måste börja i boxning eller nåt så jag kan ta ut mina aggressioner på det.. Jag kan som inte sätta fingret på exakt vad det är som gör mig less och irriterad, det är nog en blandning av allt. Men mest av allt så är jag rastlös, jag vill inte vara i övik, det är så litet och trist, kliar i min kropp typ. Trivs dock jättebra med praktiken och med "sambon"..

Idag löpte jag runt en sjö som en snäll tjej som läst min blogg tipsade mig om, skönt att springa där det är platt och inte så fruktansvärt kuperat. Nu väntar jag på att Jonas, hans bror och flickvän kommer hem. Vi ska laga taccos till middag och sen kanske ut (jag vill) eller bara slappa i soffan med massa gotta..


Åh jag vill ju va med er bland annat..

Kommentarer
Postat av: Amalia

Kom hem då vettja så kan vi va sint tillsammans ;)

2010-10-01 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0