Godmorgon hälsningar liket

Förbannat jag måste lära mig att somna innan 12.. snittar 6h per natt nu, det HÅLLER INTE" Jag vaknar upp trött, illamående och på ett satans humör.. Måste avreagera mig på nåt innan jag börjar så jag inte sticker patienterna i ögat istället för i överarmen.

Äh bäst att löpa till bussjäveln så sattyget inte kör ifrån mig, igår kastade jag typ cykeln framför bussen bara för att han inte skulle köra iväg, klockan var då 7.09 och den ska gå 7.10. Huvva

Och VF helvetena tar alltid bort mina kommentarer på pappas blogg.. den här gången skrev jag inget farligt, inga svordomar eller nåt. Jäkla nissar!?!?!

Nej satan det är lill-lördag och jag ska sluta hetsa nu och svära..



Uppsvullen fisk, ögonen brukar alltid svälla på morgonen.. sexigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0