Godmorgon

Har vaknat på den piggare och gladare sidan idag.

Helgen närmar sig med stormsteg, REDAN TORSDAG?!?! Idag blir det att hänga på Sävars vårdcentral som vanligt, sen på gymmet och biffa till mig och kvällen får jag se.. om jag är pigg coch klockan inte är så mkt blir det en fika med gamle Johan, annars ska jag ligga med benen i högläge i soffan :)

Imorgon är det fredag!!! Känns som att jag har massor att fixa innnan helgen, 19 samtal och sen hinna med att vara lite här och där.. men så ska det vara.


Från Barca för typ två år sedan, jag fick alltid dricka vatten eller Cola när alla andra drack öl, vin eller cider. Möjligtvis kommer jag få ett glas vin till middagen när jag fyllt 30 säger min käre far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0