I överlevde!!

Löpningen var jobbig men inte så jobbig som jag trodde.. iof var det här första träningen och han ville börja lite "lugnt".

Vi körde alltså cirkelträning, man löpte 100m i snabb fart, körde nån styrkeövning i tills en min hade gått sen sprang man 100 m osv.. vi sprang på i 3 varv.. alltså 6 st 100m lopp och 12 styrkeövningar x 2.. Däremellan sprang vi också 150m lopp och 70m lopp..

Jag som är en seg löpare fick en chock, och inte lättare blev det när man sprang mot duktiga friidrottskillar och tjejer, men som sagt jag tränar för att bli bättre själv och behöver inte jämföra mig med nån nu.. Det viktiga är bara att jag får in tekniken och får ut steget. Kul med lite nya människor också..

Ikväll har jag haft besök av min Amalia, hon ska ju ta över min lägenhet den 1 dec, självklart känns det tråkigt att jag måste överge min lägenhet men jag är faktiskt glad att hon och ingen annan fick ta den. Jag har ärligt talat inte råd att bo kvar här.. har varit en fattig student i 3 år UTAN LÅN och det känns!!

Får flytta hem tillsvidare.. letar jobb för fullt. Varför kan inte vi få veta redan nu om man har jobb i januari eler inte som läkarna kan?!?! Jag vill veta nu, så jag kan fixa boende och grejjer!!

Nej nu väntar sängen. Imorgon blire Sävars vårdcentral - lätt träning - taccos middag hemma med mor&far - fredagsmys hos Linnea.



Det värsta är att pappa är seriös och inte överdriver med leendet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0