Lördag!!

Klev upp 07.30 för jag hade såklart bokat tvättid 07 idag, en lördagmorgon, typ enda dagen jag slipper kliva upp kl 05.50. Bra Malin.

Ska snart ner i tvättstugan igen, sen ut och ta luft.. ne inte springa bara andas lite kyligare luft. Är som en bastu i min lägenhet, trots att jag har stängt av elementen. B är det du som jäklas? haha fyfan.

Annars vettefan vad som händer, skulle vilja se på den där modevisningen på stan, eller dra till Strömpilen med soffe. Hmm.. måste ta fram baconen också ur frysen så jag har till blodbrödet (ja det är sjukt gott, testa;)

Nej kisskiss har inget vettigt att komma med nu, är svettig och småirriterad.. som alltid typ :P


Ska lyssna lite på den här låten så jag kommer igång, skulle behöva städa också.. men i helvette, inte idag, jag hatar måsten!! Och sen en annan sak, kan vintern bara dra åt helvete?? Försvinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0