Måndag och fullrulle

jajjemen, nu är jag igång igen.

Idag har jag: sprungit, köpt månadskort till Sävar (hatar buss), hittat en snygg klänning med en snygg rygguringning;), haft min första dag på praktiken på Vårdcentralen i Sävar, ätit pasta x3, varit på IKSU och "gymmat", duschat x2 och nu sitter jag i soffan med kvällsfika och tänker icke röra mig härifrån förrän det blir nattinatti. Så då vet ni ;=

Första dagen på praktiken började lite halv konstigt, ingen visste vem som skulle ta hand om mig så jag fick hoppa in direkt och hjälpa en sjuksköterska med omläggningar, vaccineringar och tjosan. Det var kul! Det är så det ska va, full fart från början så man är med i matchen direkt. Jag blev utfrågad av ett gammalt par direkt om massa sår, mediciner osv.. fick panik, kändes som jag hade glömt allt.. men min sjuksköterska kunde inte heller så det lugnade lite iaf.

I veckan kommer jag ha lite saker att göra iaf:

Tisdag: Sävars vårdcentral 8 - 17, springa backe, leka med soffe:D
Onsdag: Sävars vårdcentral 8 - 17, lugn träning (eller vilodag)
Torsdag: Sävars vårdcentral 8- 16, Cirkelträning på Nolia med friidrottsnissarna 17 - ?
Fredag: Sävars vårdcentral 8 - 17 eller Modevisning.. (om jag får ledigt :P)
Lördag: Ev modevisning, intervallträning, utgång? jaa
Söndag: En helig dag, lugn träning, söndagsmiddag, plugg och ensam mamma söker

Kommentarer
Postat av: s

hha gillar din onsdag:

"lugn träning (eller vilodag)"

springa från sävar! skulle jag också kalla vilodag :P haha :)

kram bästa

2010-10-20 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0