Överarbetad hjärna..

Jag orkar inte skriva mer!!!! Har sedan jag kommit hem från praktiken och IKSU suttit med det här förbannade VFU arbetet!! Det ska vara på 10 sidor och innehålla vet.artiklar, lokala, regionala och nationella riktlinjer mot mitt valda folkhälsoproblem som då är hypertoni (högt blodtryck).

Spy på er lärare, hur fan ska man hinna ha ett liv? Praktik 8h per dag sen träning och plugg på det.. = ist för att ägna 40 h i veckan åt skolan blir det typ 60 h i veckan.. ska det va så? Nej gud i satan, aldrig

Jaja jag är aggressiv idag, har varit på bra humör hela dagen men ivkäll så vände det rätt snabbt. Körde benstyrka på IKSU och märkte att jag tappat på tok för mkt benstyrka.. 70 kg i benböj? Nej huvva, är inte ens nära idag. Ska bättra mig på styrkefronten.. Så där började aggressiviteten komma och sen hungrig på det + skolarbete + räkningar + oduschad + 19 finnar i ansiktet som jag klämt sönder så att jag ser ut som ett prickigt arsle i ansiktet.. snyggt

Nej nu ni ska Malin Malorskan hoppa i säng så det blir slut på gnället, för imorrn äre ju förfasen fredag och HELG. Går halvdag dessutom och tänker inte slösa energi från min stackars hjärna på nåt dyngarbete.

och juste.. nej jag glömde. GODNATT


Kommentarer
Postat av: Tomasamna

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 17:54:04
URL: http://tomasamna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0