Rolig kväll men ett oväntat avslut..

Gårdagen var riktigt trevlig, 2 olika förfester och sen utgång på Alle!! Kul att träffa lite nytt folk. Hamnade på samma förfest som min nuvarande granne, en sjukt trevlig kille. Annars så var musiken som alltid kung på AllStar, träffade några bekanta men även Paolo Roberto :P haha vad gjorde han där?

Jag och Sofia avrundade kvällen strax innan två och drog oss mot Geut/Fresh eller vad fan det nu heter (gamla Subway) och åt. Sen cyklade jag hem till mårdvägen för att sova där. Men väcktes efter några samtal och sms från jonas som tillslut hamnade här..

Idag har jag skicka in mitt VFU arbete, pillat på CV:et, sprungit, ätit, druckit, fikat, ätit och nu ska jag snart mot Amalia som jag inte träffat på 19 år typ känns det som ;D

Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0