Tapetklister under mina skor..

.. du är så mycket vackrare än vad du tror, jag vågar inte.. jag vågar inte.

Sitter och lyssnar på Jumper nu!! Dom är faktiskt riktigt bra.. Jag minns när Marre gick i 6:an och sjöng den låten på skolan, gud vad jag var stolt :P Låtarna är fortfarande bra ju!!

Nu har jag målat naglarna och ska strax ta på¨mig stövlarna och börja traska mot Jonas kusin. Hoppas hoppas vi ska ut!!! Kryper i min stackars kropp..

Annars då, joda en trivsam dag ahr det varit. En löptur på 18 km.. har faktiskt fått skavsår MELLAN SKINKORNA??!?! haha går det, det gör så jävla ont, går typ som en stelbent fisk nu.

Sen har jag även haft ett samtal med en schizofren kvinna på boendet som löser hår, har trycksår och måste gå ner i vikt. Så min uppgift var att informera henne om allt detta, det gick bra att informera om att hon måste byta schampo och säga hur hon ska lägga om trycksåret osv.. men svårare var det att säga att hon faktiskt måste börja motionera mer och tänka på sin vikt. Var hela tiden beredd på att människan skulle hoppa på mig och bli förbannad, men hon skyllde ifrån sig både på rösterna som sa åt henne att äta samt att inte gå pga fallrisk.. men även personalens fel för att dom gav henne fel mat?!.. jaja jag får ta henne en vända sen :P

Pratade med pappsen en snabbis nyss, 10 mil är för långt avstånd mellan oss!

nej nu sticker jag! Ha en trevlig kväll hörrni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0