Tisdag 12 oktober 2010

Shit vad tiden går fort.. redan i mitten av oktober och imorse var det 2 grader ute!!! Satan nu börjar kylan komma krypandes eller löpandes.. :P

Sover hur mkt som helst numera, somnade 23 igår och tvingade mig själv upp 08 imorse. Åt frukost och skrev ut mitt arbete, fortsatte med mitt CV och jobbar på att skriva en lägenhetsanonns i DN och på blocket.

Och ja jag vill till Sthlm!! Det känns som att det är läge nu, dock är jag livrädd men ändå jäkligt taggad. Får jag jobb här i Umeå finns det risk att man blir kvar här för länge..
Mamma och pappa har panik och tycker att jag är ett stort ego om jag flyttar.. och lämnar dom här i Umeå, 67 mil från både mig och Marre :P
Mamma har pratat med Mäklarna och pappa med hans kontaker om lägenheter här i Umeå, allt för att ag ska bli kvar, men jag vill nog inte.. en del av mig vill bo kvar här bara för att jag känner mig trygg.. men en större del av mig vill testa nåt nytt. Det har hänt så sjukt mkt flr mig bara det senaste året  och ja har gjort saker som jag aldrig tidigare skulle vågat eller ens tänkt tanken att göra, har träffat mkt nytt folk tack vare det dessutom..
Så ja, det kanske är dags för mig att fortsätta i samma tempo mot en ny större stad med ett snabbare tempo som jag gillar..

Man måste våga ibland, annars kommer jag ångra mig som fan. Funkar det inte så är det ju bara att flytta hem igen!

Nej nu ska jag ut och springa intervaller i kylan och rensa skallen lite..
Kl 12 ska jag luncha med mamma och kl 17 blir det middag med landstinget, innan det ska jag också ha övat på min redovisning inför imorgon. I can do it!


Julen för typ 3 år sedan, jag ska aldrig mer bli brunett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0