Trötter

Gick inte alls lika lätt att springa idag, benen kändes tunga, stumma och min löpstil såg säkert ut som nåt flodhästliknande.. fyfan. Motvind också, sen så ska alltid magen vridas 19 varv efter 9 km.. det händer ALLTID.. så då var det bara att hoppa in i skogen (som typ inte fanns, en lastbilsnisse såg mig) och skita.. haha så fräsch är jag.

Nej annars har dagen flytit på, trivs bra på min praktik.. kanske är det distriktsjuksköterska jag vill vara.. eller barnmorska.. haha

Lämnade igen en klänning också, den var sjukt fin, grymt snygg rygg som var djupt U-ringad och med rosett.. men det kändes ändå inte rätt.. det är inte Malin, inte min stil, lite för gulligt.

Nu har jag ätit pasta med stekt ägg och bacon, lite torrt men det funkade. Ska iväg och handla med min kära mor nu, hon är orolig att jag bara lever på dynga ;P haha


Kolla in min ring, jag älskar den OCH kolla in mitt örhänge som jag gjort alldeles SJÄLV :D syns ruttet på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0