Vilken kväll!!

Fyfan säger jag bara, aldrig mer alkohol och nu menar jag det. Känns som att magen är bottenlös (som alltid) kan äta hur mkt som helst men är fortfarande hungrig och huvudet känns som en stor jäkla ballong som ekar och gör förbannat ont. Har tvn på lägsta volym men ändå skär det som fan.. huga

Men det är det ändå värt, för kvällen igår var sjukt rolig:) Vilket underbart lag vi är, ser framemot vinterträningen på nolia (om jag fortfarande får fysträna dom)!! Lite lekar, drinkar, dans, drinkar, tävlingar, drinkar, naken show;), drinkar, dans och ännu mera drinkar.. Sen mötte vi upp herrarna på Corona!! Blec dock trött och hade ont i fötterna efter ett så bleb hemgång strax innan 2.

Igår löpte jag ju med Vickan och Anna, 4 x 1500m (splittade), fyfasen vad jobbigt der var, mjölksyra upp till hjärnan typ. Vilket gör att min bakishet känns ännu värre idag.. :P Ska försöka köra intervaller med dom 1 gång i veckan nu + cirkelträning på torsdagar med ett friidrottsgäng, kul :)

Idag blir en lugn dag, har nyss ätit en rejäl frukost (youghurt, musli, 2 mackor, banan, kaffe, apelsin) men är fortfarande små hungrig? felet?? sen ska jag ut och löpa bort lite slagg, förbereda inför praktiken imorrn, fika med tjejerna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0