8:e plats, men 5:a av alla svenskor

Godmorgon.

Jag mår som ett arlse idag, sjuk träningsvärk i kroppen + illamående och ont i huvudet på det, jävligt bakis med andra ord. Men det var riktigt kul igår, jag + 9 grabbar hemma hos brorsan på förfest. Stick-spelet och typ 19 shottar till stackars mig och patte, fyfan. Sen drog vi ut på lobbyn, där var det också kul har jag för mig.. :P aja.

Igår sprang jag ju Lidingöloppet också!! Klev upp 05.20 för att äta frukost och tog tunnelbanan 06.45, kom på plats 7.30.. alltså 1,5 h före start :P haha jag var seriöst först på stället.. haha
Loppet gick väl hyffsat, fruktansvärt jobbig bana. N'stan tur att jag inte visste om det innan för då hade jag varit psykiskt trött redan innan loppet. Nu hade jag ingen aning att det både innan och efter Abborrbacken kom 17 till som var minst lika branta och sega.. Jsg hade seriöst mjölksyra i huvudet också.. kändes som sockerdricka fast i skallen.. hugahuga. Slutade på en 8:e plats på tiden 42,09
Hade 2 norskor och 1 finne framför mig så blev 5:a av alla svenskor.

Efter loppet skyndade vi oss mot SATS för dusch och lunch nr 1, sen iväg och se Thaiboxning. Jäklar vilken sport alltså, Sen efter det var det dags för lunch nr 2 på ett Bagel ställe. Grymt gott. Lite shopping också såklart.
Sen hem för att hinna ladda lite för kvällen. 

EN fullpackad dag med andra ord. Idag blire däremot en lugn dag, ska fika med min farbror Anders och ev shoppa lite mer ;) sen blire en skön slappar-söndag-bakis-dag!

 


Kommentarer
Postat av: Keron

Bra jobbat!

2010-09-27 @ 21:15:35
URL: http://keron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0