Fredag, irriterad, grinig och vill hem!!

Hejsan!

Idag är jag upprörd. Den där jävla Fi**-Britt på RIksbyggen kan suga mitt arsle, jag har som sagt ringt henne ett antal ggr utan resultat och lämnat in meddelanden på hennes telefonsvarare. Men ihelvete att människan ringer upp mig. Idag ska tydligen ännu fler komma och titta på min lägenhet, NÄR FAN ÄR DET MIN TUR JÄVLA KÄRRINGJÄVEL?! Om jag vore Gud för en dag så skulle jag ha bränt upp ditt hår, slitit ut dina tänder och spytt i din mun. Eller skickat mina "psyk-patienter" på dig. Fyfan vilken ond människa hon är. Huvva

Jaja, idag är det fredag, kort dag på praktiken och jag får åka hem till Umeå! Skönt, saknar mor och far + min kära vänner :D Åh imorrn blire tävling, 5000 m på bana och sen partyy!!

Jag vet fortfarande inte vad som pågår i min kropp, jag känner mig så jävla seg och tung ibenen. Jag hoppas att det försvinner tills imorrn. Orkar inte se ut som ett lik efter 2 varv och det återstår 10 varv..

Igår hade vi en mysig kväll igen, maten som jag lagade fick bra betyg men brödet... ja det smakade typ ägg. Glömde kryddorna. Jonas skyllde på att han smakat "sånt" bröd tidigare och att det såg jättegott ut men att han var så mätt så han skulle smaka lite senare. Haha.

Idag ska jag lite smått börja med mitt arbete som jag har under den här praktiken. En kvinna frågade mig igår om hur hon skulle göra för att bli av med hennes röster. Hon kände sig alldeles utmattad både psykiskt och fysiskt tack vare hennes röster. "Det låter som att Gud är i mitt huvud och säger åt mig att göra massa dumma saker". Läskigt.
Men det ska jag försöka fixa ;)



Kommentarer
Postat av: s

kära vän. önskar att jag också skulle kunna känna mg seg och tung i benen och fortfarande springa 7 km under 30 min! haha in dåre. du är underbar!

2010-09-17 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0