Godmorgon! Ingen sol här inte, nej icke. V...

img_6875 (MMS)

Godmorgon! Ingen sol här inte, nej icke. Vaknade upp av mig själv halv 8, kom på att jag hade bokat tvättid kl 7 idag ( Malin i ett nötskal). Så det var bara att kasta sig upp i sängen och löpa ner med tvätten fort innan tanterna hunnit före. Haha jag möttes av ett gäng killar sovandes i trapphuset;P en kille låg med byxorna nere, haha stackars kille. Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen sen blire ut och jogga lite lätt för att mjuka upp kroppen tills imorrn!


Kommentarer
Postat av: Emelie

"Malin kör 5 x 1000 m idag med progressiv fart. ( 3.50-3.40-3.30-3.25-3.20) 2 min vila. Hon åt frukost på Plaza nyss den lilla ….. Med en “kompis” ?"

Jag börjar digga din pappa! :P

2010-09-11 @ 10:52:09
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0