I huvudstaden!

NU äntligen sitter jag på arslet.

Kom till Sthlm halv 11 och har flängt omkring på stan sen dess, vaderna skriker av lesshet. Min käre bror som faktikst är utbildad massör ska banne mig få massera vaderna ikväll.
Jag har hunnit shoppa litegrann redan, bla ett par riktigt snygga skor ;) (säg inget till min mamma)

Sen har vi hämtat ut nummerlappen på Lidingö, kollat lite i mässan (provsmakat alla barer och drycker;P), träffat på Charlotte Kalla också. Hon springer 3 milen imorrn, efter att nyss ha kommit hem från ett träningsläger, tufft.

Ikväll blir det lugnt, vi ska strax äta middag. Sen ligga i soffan och äta lite gotta och se film med grabbarna.

Imorgon ska jag upp 05.30, äta frukost sen sticka med tunnelbanan ut till Lidingö. 9.05 är starten, sjukt tidigt. Efter jag sprungit ska vi se nån boxningsmatch, luncha på stan sen hem och sova lite innan ett helt gäng kommer hit på förfest. Blir trevligt, vi ska tydligen ut på nåt nytt ställe Pure eller Lobbyn.. Vafan ska jag ha på mig? Lutar åt skinnshortsen och mina nya skor ;)

Fan vad mkt svammel.. sorry.

Ha en trevlig fredag hörrni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0