Lill-lördag

Godkväll!

Här sitter vi och ser Idol med varsin dator i knäet.. haha sociala som få. Vi har nyss ätit gomiddag, dvs mammas köttfärsslimpa, färsk potatis, lingonsylt, fetaoströra (till mig), brunsås (till han). Gött.

Dagen på praktiken har varit sådär, jag hoppas jag får hänga med sjuksköterskorna mer, för just nu är jag bara med vårdbiträdena som jobbar på boendet. Jag har alltså fikat och spelat spel större delen av dagen.. Sen hände även en läskig grej.. en gubbe vägrade släppa ut mig ur hans lägenhet, han höll tag i min arm så jag var tvungen att kalla på hjälp. Han gjorde inget, emn det var obehagligt ändå eftersom jag inte hade en aning om vad som kunde hända eller vad han skulle kunna göra.

Sen skulle jag springa lite itnervaller på bana också för att förbereda mig lite inför lördag, men det gick tungt som satan. Kände mig seg och tung, slår vad om att farfar skulle pissat på mig.. Huvva.

Nej nu ska tydligen Jonas låna min dator, får han se att jag bloggar blir jag väl utskrattad och retad för resten av livet.


Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0