Lördag!!!

Idag ör jag pigg och utvilad och taggad på livet. Det är nämligen lördag och jag befinner mig hos mina föräldrar, ska strax cykla ivög mot IKSU för att förbereda mig inför tävlingen. Sen skynda mig hem för att duscha, äta och sen hinna se lite av Mariehems match. Kvällen bjuder på fest med mina bästa som jag inte fått träffa på en vecka!! Underbart.

Men först ska jag försöka genomföra ett bra lopp. Inte gå ut för hårt, inte för mesigt heller utan försöka hitta en jämn fart att hålla hela vägen. Hoppas Jenny är med så jag har någon att dra efter..

Nej fasen nu börjar jag bli nervös, kom igen nu benen idag ska ni prestera!! Jävlar!


Pappsen instruerar i Thailand, snart är vi där hela familjen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0