Måndag och första dagen i Övik

Godmorgon.

Hade världens mysigaste kväll igår och en lika mysig morgon. Just nu är jag ensam hemma, har nyss ätit frukost och skrivit lite mål som jag har med denna praktik.. skitsvårt ju..

Väntar ett samtal kl 11 och sen ska jag ut och springa. Vill veta vad det är som pågår i min kropp, är typ halvrädd och jävligt less samtidigt. Det är inte så kul att vara tjej alltid..
Idag känns det såklart typ bra i både benen och resten av kroppen, fast lite trött är jag såklart i låren.

Jag ska träffa min handledare kl 14 och bara prata lite samt hälsa på alla. Sen blir det att bege sig ner mot "stan" och utforska lite samt göra Jonas sällskap;P


En seg, trött Malin med ett tungt och halvt sittandes löpsteg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0