Nöjd med livet!

Det är torsdagkväll, jag har nyss fikat och sett idol!
Åt middag på mårdis med Tiger.. ingen annan var hemma.. svängde sedan förbi träningen och lämnade snabbhetsprogram för de kommande 5 veckorna då jag är borta. 5 veckor är fan lång tid alltså, jag börjar bli lite smått nervös.

Imorse tvingade jag mig själv att ligga kvar i sängen till 8, sen fick jag stiga upp äta frukost och ruttna framför tvn. Joggade/sprang  runt Nydala också för att känna lite på kroppen, benen kändes tunga framförallt låren. Känns som att jag fått världens lårkaka,måste vara från alla jävla backar från igår.

Imorgon är det tenta mellan 9-10, ska sitta hemma hos Emelie och göra den över datorn. Sen blir det lunch med mor på TC! Hon är fin hon.

Kvällen kommer att spenderas hos Moie:)


Kul att jävlas med ful-Tiger :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, stackars katt! :P

2010-09-09 @ 22:17:25
URL: http://johanssonsemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0