Övik vecka 3 av 5..

Så nu är man tillbaka i Övik, sitter redan och planerar hur jag ska lägga upp mitt schema för att få komma hem inte nu till helgen men då nästa helg.. Isåf måste jag jobba exakt varje dag fram tills dess.. Men det ska banne mig gå

Helgen har varit helt klart bäst!! Alltså för varje gång jag är i Sthlm ju mer känner jag att det är där jag vill bo!! Men när? Mor och far säger att om jag flyttar dit så flyttar dom dit också, haha söta.
Och eftersom allt verkar skita sig med lägenheten så är det ännu en anledning till att jag likagärna kan dra dit snart. Blir så jävla less på Riksbyggen, det är fan i mig min lägenhet, kan dom fatta det jävla idioter?! Jag ska ha den INGEN ANNAN!!!

Jag var bakis ända tills igår typ, magen var riktigt risig.. Stackars joni ;P Men idag är jag fit for fight igen. Har praktik från 8-16, har även min mittbedömning idag. Blir spännande. Sen måste jag ta tag i det här arbetet, kommer ingen vart. Sen ska jag och min "sambo" ta igen lite missad tid:)

Nej hörrni nu tickar klockan. Jag saknar mina vänner också :( 2 veckor kvar.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0