Söndag

Fyförifaa-aan vad tunga ben jag hade idag.. fyfan, efter 2km ville jag kliva av och gå och lägga mig. Snopp arsle.
En 4:e plats och en tid på 39,10 blev det tillslut. Jag hade hoppats på låga 38 iaf.. men dagsformen var inte okej. Sömn + kost är A och O. Skärpning Malin, jag äter mycket men inte alls varierat. Kan leva på köttfärsslimpa flera dagar i rad och varierar min frukost 1 gång i månaden typ. Nej tvi säger jag om detta.

Har varit hemma hos mamma och pappa större delen av dagen idag, faktiskt jäkligt skönt. Mamma har tryckt i mig massa mat och hon har även stått i köket hela dagen och gjort typ 78 matlådor som jag ska ta med mig till Övik. Jag sticker ju ikväll, Jonas och Peter kommer och hämtar mig om lite drygt 2h.. Ahh.. Övik alltså. jaja då får jag chansen att vila upp mig. Finns inte så mkt att göra där än, jobba (praktik), plugga, träna och typ se film.

Nej mina vänner, nu ska jag fota lite "Dagens outfit" på pappsen.. haha. Han är helt besatt av sin blogg. Värre än mig.


Yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0