Torsdag 2 september

Godmorgon!

Ställde väckaren på 07.30 av nån anledning, klev upp stressade med frukosten och kastade på mig lite kläder..
Trodde jag började 8.30, men sen kom jag ju på att jag är ledig :D

Dagens träning var egentligen tänk intervaller med 2 duktiga tjejer, men eftersom jag varit/är förkyld så skippar jag det och kör ett lugnt distanspass istället. Bäst att lyda pappsens råd, han vet bäst.
Den stackaren är också förkyld, ont i halsen och hade igår lite feber. Stackars mamma, han blir som ett litet barn när han är sjuk.

Nej nu ska jag snart ta mig ut i solen och löpa lite.
Ett tips: använd pulsklocka, det är en bra "form-mätare". Har du ex högre puls än vanligt på dina lugna rundor så kan du ev vara på väg att bli sjuk, ha nåt skit i kroppen eller inte vara riktigt återhämtad och tvärtom osv. När jag kör mina lugna distanspass försöker jag att ha en puls som inte överstiger 150, har även ett larm på klockan som larmar när jag ligger över 150. Så det är en riktigt bra hjälp.

Jag har blivit lite störd och kollat alltid pulsen på morgonen för att kolla formen på kroppen. Har normalt en vilopuls på 45-48. Men igår och iförrgår låg den på närmare 58-60, vilket troligtvis berodde på min förkylning. Men imorse var den på 50, så nu är jag så gott som frisk ;) haha intalar jag mig iaf..


haha älskar den här bilden.. Pappa låtsas vara avslappnad, Marre ser ut som en tarm och jag har inga framtänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0