Torsdag sista dagen i september

Godmorgon!

Idag känns livet lite lättare. Men fortfarande har jag en stor jävla klump i magen. Igår fick jag sluta 19,30 ist för 22, riktigt behövligt. Hade så förbannat ont i magen (magkatarr), låg bara i soffan och klagade. Jonas stack på ICA åt mig och köpte Samarin och Pepcid Duo, det hjälpte litegrann. Men jag känner att det ligger kvar, fyfan :(

Börjar 08 idag och slutar 14,30. Blir lite backintervaller idag, kan behövas om jag ska överleva nästa Lidingölopp :P Sen ska jag skynda mig hem och duscha innan Jonas pappa kommre hit.

Igårkväll hade jag 4 missade samtal från pappa + ett sms. Fick panik och tänkte att det måste ha hänt nåt, så ringde upp honom direkt.
- " Hej, det är Malin"
- " Vars fan har du varit?!!! Varför svarar du inte när jag ringer?"
- " Ne jag hade mobilen på ljudlös, har det hänt nåt?"
- " Hänt nåt ? Ne, varför skulle det ha hänt nåt, använd din telefon som du har fått av mig för flera tusen annars tar jag igen den!!! jag ville ju bara höra hur det var och om du har fått mitt MMS på ditt gamla rum"

Haha, pappa i ett nötskal, hettsig som få. Han har nämlgen målat om mitt gamla rum vitt, och sen gjort en fondvägg med massa låttexter och en bild i mitten på Madonna (min idé alltihopa). Riktigt tufft! Jag borde bli en inredare i mitt nästa liv. Saknar pappsen! Tror han saknar mig också, därför han får nåt fel om jag inte svarar i telefonen på en gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0