April april

Godmorgon, klockan är 05.30 på en lördagmorgon, gissar på att hela Umeå sover nu, eller kör sista racet på efterfesten.. men icke jag, jag är faktiskt inte så trött. Den här jobbdagen kommer att gå snabbt för jag har massor att göra, bla starta igång 3 cytostatikabehandlingar innan kl 08..

Alltså, det är så sjukt hur vissa kan få bli sjuksköterskor.. Som tur var så får han inte vara det längre, men jag varken fattade eller såg nånting, tyckte bara att killen verkade trevlig.. usch så obehagligt.

Igår försökte jag köra den där intervallen 2km-1,5-1km-500m, men efter 2 km på 16,5 och 1 grads lutning skulle jag köra 1,5 km i 17,5 km/h, men benen kändes fortfarande inte återhämtade från intervallpasset i onsdags så jag avbröt passet, skulle ha lyssnat på min käre far.

Idag efter jobbet blir det troligtvis 36 min i 3,50 fart om benen tillåter..

Och ikväll.... kan ni gissa? :D Jo UTGÅNG :D Som jag har längtat!!



Ikväll ska jag ut med dom här dårarna .. ;)

Kommentarer
Postat av: s

haha! jag är så himla taggad!

skönt att slippa va ¨på rymmen ikväll ;)

ses snart!

2011-04-02 @ 11:06:11
URL: http://s0fias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0