Godmorgon torsdag, snart helg ;)

Igår var det i stort sett full rulle hela dagen.. först jobb till 15.45 sen UIK träning 16-16.30, det var kul jag gillar tjejerna. Sen hade jag tänkt mig till IKSU, men ändrade mig vid dörren och drog hem och åt middag ist, sen blev det ett stop på MediaMarkt för att hämta igen min dosa som fortfarande inte funkar så bra.... Och vid 20.15 hade jag UFC, vi körde 10 x 200 m (100m i 70% - 100 m i 90%) sen flygande 30m och stående 20 m lopp. Det gick bra, det är kul att köra med dom för dom är alltid så jäkla taggade.

Idag börjar jag jobba kl 13, men innnan det hade jag tänkt träna lite och ev lämna igen bilen..

Ihelgen är det oklart vad som händer, några i klassen vill dra med mig på fest, men jag vet inte om jag ids. Skulle va skönt och behövligt med en lugn helg så där innan SM. Vill umgås med mina vänner istället:) En sak som är säker är att jag ska se UFC:s matcher ihelgen! Hoppas på sol så man kan slå två flugor i en smäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0