Hemma men bara för en stund..

Åh vilken helg jag har haft, 3 långa, intensiva, jobbiga, men jävligt roliga dagar!!

Jag har varit på mitt första SM, jag kräktes inte, kom inte sist, blev inte utskrattad,, nejnej  det gick över förväntan jag är nöjd och efter den här helgen känns löpningen ännu roligare!! Och mycket är tack vare min grymma klubb IFK, så jäkla härliga personer, det känns som min andra familj!

Idag har jag hunnit jogga lite, lunchat med mor och far på TC, pappa och jag planerade mina kommande 2 veckor träningsmässigt och hjölptes åt att planera Mariehems träningsupplägg för Turkiet. Det är för fasen inte lång tid kvar.. bara 3 dagar!?!?

Annars har jag bara jobbat idag, haft en intensiv men rolig dag på jobbet, fått prova på lite olika behandlingar och satt en hel del nålar.

Imorrn jobbar jag kväll igen men innan det ska jag försöka packa, tvätta och träna lite lätt.

Livet leker mina vänner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0