Sommarkänslor

Goddagens, jag är en kass bloggare jag vet.. men har liksom inte tagit mig tid och ro till att sitta här..

dagen har gått fort, lite för fort.. har hunnit tvätta, träna, lunchat med mamma på TC, bokat resa till Sthlm, betalat räkningar, och hängt på stan.. I mina nya converse och Raybans ;)

Ikväll ska jag fredagsmysa med godis och annat gott med mina väninnor :P

Imorgon är det fest som gäller.. jag vet fortfarande inte avd jag ska ah på mig.. det står mellan en tight skinnkjol och ett par höga jeans shorts.. det lutar åt det sistnämna.

Alltså jag vill liksom bara skutta omkring, kan inte sätta fingret på vad det är som gör att allt känns så himla bra, det bara är så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0