Söndagsångest?

Nej det har jag faktiskt inte, nästa vecka jobbar jag bara 4 dagar, måndag, onsdag, torsdag och fredag.. ledig tisdag, lördag och söndag :)

Den här veckan har varit bra, speciellt träningsmässigt, hunnit med både styrka, intervaller och mkt distans, har totalt sprungit 13,2 mil den här veckan !! Brukar normalt hamna på 10-12 mil i veckan. Men nu var jag ledig mån-ons så jag hann med mycket där!

Nästa vecka blir också en bra vecka känner jag på mig..

Måndag: Träna + fixa massa grejjer på stan sen jobb till 22.
Tisdag: LEDIG.. intervaller och fixa inför SM
Onsdag: Jobb + fys med UIK? + UFC + träna själv?
Torsdag: Egen träning + Jobb
Fredag: Jobb + egenträning
Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG


Tänka sig att jag har varit brunett en gång för inte så längesen.. men jag saknar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0