Sjusovarn

Alltså gud vad jag sover, hela 10 h?? Iof sov jag bara 5 h natten innan kanske därför.. eller har jag också höstdepression? Nejnej icket..

Idag är en bra dag, därför att:

1. Jag har sovit länge, vaknade typ nyss
2. Jag ska strax ut och jogga lite lätt för att känna på kroppen lite så den är pigg till imorrn;)
3. Jag ska äta lunch på TC
4. Jag ska umgås med Sofia
5. Jag ska hämta hem pappa :D
6. Jag ska träna Mariehems damer

Ni ser, vilken jävla bra dag va? :D

När klockan blir 15 idag har jag klarat et helt dygn utan godis och kakor.. rekord ;) haha. Världens största skräll är att min pappa helt slutat med godis sedan Thailand.. dvs 8-9 MÅNADER sedan.. klarar han det ska banne mig jag klara det!!


småskitarna.. här var vi knappt fyllda 20 .

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-08-31 @ 11:45:25
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: j

var med och tävla om en länkning inför mina 500 besökare! det går ut på att skriva det bästa domän namnet för min webbshop där jag kommer sälja blandannat örhängen och navelpiercingar som jag tillverkar själv! tacksam för all hjälp jag kan få. kram

2011-08-31 @ 12:20:51
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Lollo

kolla gärna in min blogg som startades idag. Den kommer handla om träning, och mycket mycket mer i hälsans tecken!



Hoppas du får en fin dag! =)

2011-08-31 @ 13:00:38
URL: http://lollostraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0