21 januari och thailändarna is back!

Sitter med kaffemuggen i ena handen och medicin boken i andra.. fast inte nu såklart, när jag skriver.

Hämtade mina föräldrar på flyget för en liten stund sedan, nu är pappa på jobbet och mamma stack direkt iväg och handlade så hon hinner göra lunch åt mig innan jag ska iväg och jobba :P skönt att bli uppassad en sista gång.

Var på IKSU tidigt imorse för att hinna träna innan jag skulle hämta dom. Hade tänkt att köra intervaller, men mina sega ben iville inget annat än att köra distans.. så blev ist 15 km distans på löpbandet (kan vinterhelvetet försvinna så man kan springa ute utan att förfrysa sig).

JObbar som sagt kväll idag, dag imorgon, dag söndag och dag måndag sen ledig tisdag.. Puuh lång helg. Nu ska jag banne mig gå med en duktig sjuksköterska som kan förklara saker och inte stressar ihjäl en. Sover på Teg från och med ikväll :)

Nej dags att läsa oå lite mer om cancer och sjunka ner i soffan ett tag iaf, kaffet kall(n)ar!



Vad äre med Marres min?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0