4 jobbpass kvar sen "semester",,

Har fortfarande inget internet så därför är jag så kass på at uppdatera.. men så fort jag får mitt internet blir det ändring ;)

Men annars har dert inte hänt spec mkt.. jag jobbar, tränar och umgås så mkt som jag kan och frsöker hänga med på allt skoj som händer.

Igår sprang jag 3,7 km banan på tid i Gammliaskogen.. men det gick åt satan.. fick ont under hälen efter ungefär halva sträckan.. gör spec ont när man rullar på utför.. tiden slutade på 13,58.. usch

Sen var det dags för jobb.. till en början jobbade jag tillsammans med min kollega, men sen skulle hon bara iväg en "snabbis" för att ta några prover.. men det blev ingen snabbis utan hon blev borta hela kvällen.. så där stod jag helt själv med 16 patienter.. tack för den!! Var så jävla arg när jag kom hem.. ska prata med min chef idag! Usch, patientsäkert i röven.

Men idag är det en bättre dag hoppas jag på :D Jobbar ikväll med, imorgon dag och söndag hela dagen...


bild snodd från Sofia.. ett sätt att skydda ssminket mot regn, spott m.m...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0