Bloggar från pappas IMAC

Hellulu.. fortfarande inget internet.. blir tokig snart!

Lite nytt:

- Ska tatuera mig, det är bokat och klart nu!
- Har jobbat röven av mig, självklart alla soliga dagar
- Jobbar bara en dag den här veckan
- Drar till Sthlm på torsdag - söndag med mina fina, vi ska få bo i Dr Erikssons fina lägenhet där pappa också kommer att bo när han flyttar
- Pappa flyttar till Sthlm redan 28 juli... det är snart.. redan nästa vecka :/
- Träningen går sådär, har känningar i hälsporrhelvetet ibland.. men har fixat nya skor nu och sulor är på gång
- Kommer troligtvis få ännu fler lag till hösten, vilket känns riktigt roligt. men samtidigt lite pirrigt.
- Åker till Portugal 1 okt - 8 okt eller 15 okt.
- Har äntligen börjat lära mig att laga mat nu.. he bli
- Tränar inför Midnattsloppet och Lidingö just nu..

Annars så händer det inte så mkt spännande.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0