Haga-Malin is back

Har inget internet förtillfället så därför är det kassa uppdateringar.. men nu använder jag min Iphone som USB till datorn ;) Iphone is the shit. Har just ringt till Umeå Energi och fixat både med elen och med internet!

Nu är allt på sin plats, fattas bara ett barbord med stolar, en liten byrå och gardiner.. sen efter sommaren kommer lägenheten att tapetseras om! Gud vad jag trivs.. redan :D

Ihelgen har jag bara jobbat, flyttat, träffat (sett;P) BB-Simon och BB-Martin, tränat, sett UFC, umgåtts med mina kära vänner.

Idag är jag ledig, ska snart mot IKSU för förstå gången på flera veckor känns det som sen ska vi bjuda Sofia på lunch på TC, hänga på stan, förhoppningsvis sola? om solen vill visa sig nångång.. och ikväll får jag besök..



Det går bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0