Jag älskar livet!!



Jag har ett hektiskt, stressigt men minst sagt roligt liv just nu! Jobbar som ett svin samtidigt som jag hakar på mina vänner på alla roligheter samt försöker hinna med min träning och mina lag.. + lägenheten som ska fixas till lite :)

Har jobbat hela helgen, hängt på TC, ätit hotellfrukost på Plaza, fått helkroppsmassage, varit på Allstar, tränat, sett UFC, solat, badat i Stöcksjö, legat på kajen.. ja ni ser.. man hinner en hel del.. dock så önskar jag att dygnet hade typ 30 h ist för 24 h..

Träningen går väl hyffsat.. men den där hälen oroar mig.. Jag har iaf anmält mig till Midnattsloppet i augusti.. jag pappa och Marre springer.. ingen av dom ska banne mig få slå mig!!

Imorrn jobbar jag dag sen är jag ledig tis och ons :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0