Tisdagsrex PREMIÄR!

Jajjemen där var ajg ikväll med Moa och Sofia! Riktigt packat med folk och kass musik.. men trevligt ändå. Alltid roligt att träffa massa folk.. som Oskar Linnros... trodde jag.. Jag var helt säker på att det var han, samma drag i ansiktet, samma stil, ja det var ju han.. drog med mig Sofia och Moa för att stalka honom lite, dansade där han var, gick till baren när han gick dit osv.. var nära flera ggr att gå fram och fråga om jag fick ta ett kort på honom (tur som satan att jag itne gjorde det).. tillslut efter typ 20 min stirrande på den där stackars människan samlade jag mod, gick fram till honom och frågade:

" Hej, jag måste bara fråga, är du Oskar Linnros.. du är så sjukt lik honom nämligen.."
Killen såg lite förvånad ut, men samtidigt jäkligt nöjd ut..
" Var det där ett påstående eller en fråga?" sa han och log
" Njae både och typ.." svarade jag lite nervöst
" Om jag vore han, vad skulle ajg då göra i Umeå? Nej tyvärr jag är inte han, men tack så jävla mkt för komplimangen "

Och där dog jag.. fyfan vad pinsamt.


det kunde ha varit han...

Annars då.. har kört dubbla pass idag backe imorse och distans i eftermiddag.

Nu Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0