BIG BROTHER FINAL!!!!




Kass uppdatering, fast egentligen inte.. blogg.se är fortfarande kass som inte tar emot mina blogginlägg.. sug

Igår efter jobbet sprang jag ett backpass igen och avslutade med 2 x 500 m i snabb fart. Efter löpet svidade jag om till snyggare kläder och sen drog vi (jag, amalia, sofia) till gamla slakteriet för Betners show + partaj. Jag höll mig lugn med tanke på jobb tidigt dagen efter.

Idag har jag bara jobbat och joggat lite lätt. Min kära mamma bjöd mig på buffemiddag på Great Eastern ;) inte illa, nu är min Amalia här och ser BB finalen med mig, HEJJA SIMON!

Min andra pärla drog ikväll till Turkiet  och kommer att vara borta i en vecka :/

Imorrn kommer pappsen hem från Barca, vi ska se UFC tillsammans:)

1 juli flyttar jag till Haga.. Weey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0