Godmorgon!

När klockan ringde 5 imorse hörd jag folk som levde om utanför min balkong, de var säkert på väg hem från nån efterfest.. Jag vaknade faktiskt pigg och hostfri.. som sagt snart är jag helt fri från förkylningen,, men bara snart :P

Igår avnjöt vi (jag, Amalia och Sofia) en god AW på Invito, sedan en kaffe i solen i SF parken och efter det blev det Sega Råttan och fotbollen hos Amalia.

Lägenheten var jättefin, lite större än den jag har nu med sovalkov OCH KÖK.. så nu kan jag kanske börja laga mat.. eller jag  måste:) Ska få tapetsera om också innan jag flyttar in. 1 juli får jag börja flytta in mina grejjer!! Tomas är en klippa.

Idag blire jobb till 16, sen hade jag tänkt att köra backintervaller och på kvällen ska vi på någon fest. Jag jobbar imorrn så kommer att va nykter och ha bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0