Långpass på 2 mil - check

Jag pissade på pappa med 36 sekunder igår när vi körde 1 minutarna runt 3,7 km spåret i Gammliaskogen,  11,10 blev min sluttid och 11,46 blev pappas. Mitt rekord är 11.00.. Måste våga bli trött!!!!

Kvälllen blev hur bra som helst, god mat, trevliga människor och roliga lekar på lagfesten, vid 22-23 tiden kom Sofia och hämtade mig och då blev det dags för Allstar som också var hur kul som helst. Träffade massa kändisar ute, alltid lika roligt.

Idag har jag hunnit med ett långpass på 2 mil, sprang mot Haga-Mariedal-Mariehem-runt Nydalasjön - tillbaka till Mariehem, sen cyklade jag hem igen. Totaltiden på 2 milen blev 1 h 40 min, en snitthastighet på 5 min/km.. lite för snabbt egentligen för att vara ett långpass, men det kändes så lätt.

Nu ska jag alldeles strax cykla mot Gammliavallen för att se UFC spela mot Valsa Syrianska! 3 nya poäng och en ännu större ledning hoppas jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0