Leker livet - livet leker

Alltså man ska inte klaga på värmen, men jag vaknade upp inatt flera ggr för att jag svettades, sov till och med med öppen balkongdörr men det hjälpte inte ett piss, nästan varmare ute än inne! Underbart!

Nu har jag just ätit och ska strax ut på en löprunda.. vet dock inte vart än, Nydala, Gammlia, Mariehem eller bara runt älven.. hmm :P

Igår körde jag  2km - 1,5 km - 1 km  - 500 m  uppe i skogen i snabb fart, 2 km gick på 7,25 , 1,5 km på 5,20, 1km på 3,28, 500 m på 1,39. Helt ok, jag behöver lite fart.. syreupptagningen har jag så det räcker.. men benen behöver lite mer styrka!'

Jobbar kväll idag med, sen blir jag ledig imorrn och söndag, jobbar även lördag. Men jag tycker det är kul att jobba, spec nu.. 3 av mina nuvarande patienter är född 87-83, har testikelcancer och är inne på deras sista cytostatikabehandling sen är dom botade från sin cancer !! Det är så underbart att se hur lyckliga dom är, och jag med, såna här ggr älskar jag mitt jobb !

Imorgon ska jag skriva på kontraktet för min nya lägenhet, inflyttning 1 juli som sagt, det är snart :D

Ser att alla mina mobilblogginlägg har bara rasat in nu.. haha



Jag hatar som sagt fotograferingar.. huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0