Lill-lördag

Vad härligt det är att vara ledig mitt i veckan.. börjar inte jobba förrän på lördag:) så jäkla nice.

Imorse testade jag det där proteinpulvret, tog 1 dl pulver blandat med iskallt vatten och skakade om.. och vet ni det var SKITGOTT, smakade vanilj och päronglass :D är säkert ännu godare om man blandar med iskall mjölk! Ett paket kostar ca 250 kr.. köpte det på Gymgrossisten :)

Idag har jag hunnit löpa lite lätt.. blev 15 km i skogen. Förkylningen börjar ta sig.. nu hostar jag inte lika mkt :)
Efter lunch for jag och Sofia till Ericas polis-examen och kikade på deras ceremoni i Aula Nordica.

Nu sitter jag hemma och laddar för UFC träningen, har dom 2 ggr den här veckan, kör snabbhet med dom ikväll och backträning med dom imorgonbitti kl 10.

Efter UFC ska jag hem och piffa till mig lite sen vidare till Kalle, vi ska nämligen på Allstar ikväll.. igen ;) Men jag kommer att vara lugn, ska träna imorgon och vara pigg och kry. Bara kul att gå ut och träffa folk :)

Hopp och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0