Livet är hårt.. ibland.

Min chef ringde mig nyss och berättade att jag tyvärr inte kan få ledigt och åka till Thailand över jul och nyår med min familj.. utan ist får fara efter nyår.. :/ det innebär att jag för första gången på mina 23 år får fira julen utan min familj.
Men som sagt det kommer inte vara första julen jag får jobba.. med tanke på att jag har ett sånt jobb som jag har. Det känns lite surt såklart men ändå helt okej, jag kommer få fira julen med Sofias familj :) det blir kul!

Krävde ist att jag vill ha min semester i oktober ist för augusti/september, så då åker jag till Portugal i 2 v i oktober, ska försöka åka samtidigt som Marre är där och mamma och pappa, sen blire Thailand 2 v efter jul och nyår ist.. det är inte så synd om mig ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0